.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...

در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست(منتخبین)نخبگان و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز اعلام نمودند ، که برای پخش  زنده برنامه ها ی مذکور میبایست مجوز لازم از سوی نهادهای رسانه ای تیم رئیس جمهوری صادر می شد .

شمال نیوز به نوبه خود از همه دست اندرکاران پرتلاش صدا و سیمای مازندران بویژه حوزه معاونت خبر نسبت به انعکاس اخبار خسته نباشید می گوید و برای همه آنان آرزوی موفقیت می نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ehsan 17 آذر 1385
با سلام و سپاس از زحماتتان هم شما و هم سايتهاي ديگر خبري استان و هم صدا و سيماي مازندران اصلا خبرهاي سفر رييس جمهور را خوب پوشش نداديد.ضعيف ترين خبرها و برنامه هاي سفر استاني رييس جمهور از مازندران بود. ديگر استانها در زمان سفر رييس جمهور بسيار عالي کار کردند.
نا شناس 21 آذر 1385
عجب بهانه جالبي . به اين ميگن عذر بدتر از گناه يعني مسئولين صداوسيماي مازندران از قبل نمي دانستند كه بايد مجوز بگيرند آيا اينها به كسي جوابگو هستند كه اينقدر راحت وبي تفاوت از كنار مسئوليت هايشان مي گذرند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.976 seconds.